niedziela, 5 lutego 2012

Dzień piąty

Kochany jest Baksio :) 
Zwłaszcza jak o 5 rano rozpoczyna proces wgramalania się do naszego łóżka.


No i to byłoby na tyle w naszym byciu konsekwentnym w nie wpuszczaniu klopsa do wyrka... 


Wymięcliśmy :-P
O! Dzisiaj został odkryte kolejne zboczenie Baksa - kradnie królikowy suchy chlebek i wpierdziela aż mu oczy wyłażą. 
Dziwak. 
Może jakiś pakt o nieagresji na tym tle zawiążą?



A tak Jaśnie Panicz wygląda na spacerku. Smycz z szelkami gryzie się niemiłosiernie, ale życie. Dostanie nowe jak troszkę zminiaturyzuje swe zacne gabaryty :)
A myślę, że może to nastąpić całkiem, bo je dosyć mało, a dzisiaj BIEGAŁ na spacerze ( chciał zarwać suczkę cocer spanielkę więc popisówę strzelił ) a ja za nim jak przygłup przy -15, myślałam że płuca wypluję. Ale skoro Otyły Panicz tak sobie zażyczył, to tylko korzystać. 
I może będziecie krzyczeć, ale Baksio włazi po schodach na 2 piętro, bez zadyszki :) Tylko trzeba go strofować, że przy jego gabarytach wskakiwanie po 2 schody na raz to niezbyt mądry pomysł. I przed każdą partią musi na na chwileczkę chlapnąć i dopiero po tym pozwalamy mu powoli człapać w górę.


7 komentarzy:

  1. Nie wierzyłam w "nie dla łożeczka":) w sumie to długo wytrzymaloście:) mopsy kochają biegać, Baks to najpiekniesza mopsia Bułeczka, wiec biegać musia:) czekam na kolejne dni! Bardzo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale królikowi nie wolno dawać chleba!! Suchego czy nie suchego nie wolno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój królik uwielbia suchy chleb i żyje z tym upodobaniem 10 (!) lat i ma się świetnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi, czyli mopsik jest taki jak inne, kocha wygody. Ja sobie nie wyobrażam spania bez mopsa - to już nieodłączny element mojej poduszki ;) Jeszcze zobaczycie, jak mopsy lubią dokazywać, mam nadzieję, że kiedyś Pumba będzie miała okazję poznać Baksia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nasza Pajda podkrada chleb gołębiom na spacerach - zawsze. Jak już złapie to ucieka bo wie że nie może.

    OdpowiedzUsuń
  6. Halo? Co się dzieje u Baksa i Bogusia??

    OdpowiedzUsuń
  7. A buuu....zaglądam i zaglądam, a tu nic...Co tam u Baksia?

    OdpowiedzUsuń